July 30, 2010

anniversary..

30/7/2010
selamat hari ulangtahun buat mak n abah yang ke-27..
moga kasih-sayang antara kamu berdua akan kekal buat selama-lamanya..
moga kebahagiaan keluarga kita akan berkekalan shingga ke akhir hayat..
moga Allah merahmati n meredhai kebahagiaan keluarga kita..
Amin.
terima kasih abah,terima kasih mak..
selama 23tahun saya hidup,saya dibelai,dimanja,dijaga dengan penuh kasih-sayang..dengan peluh keringat abah memncari rezeki yang secukupnya untuk membesarkan kami semua..saya sangat menghargainya..
walaupun saya tau,kadang2 abah sentiasa merungut,namun mak sentiasa di sisi abah..mendengar keluhan,mendengar rintihan..segala-galanya..xpernah jemu,xpernah sedikit pun rasa penat...
saya sayang mak,sayang abah..sayang ini xdapat dibandingkan nilainya dengan wang ringgit..kerana setitik peluh abah,kerana setitik kasih-sayang mak amat bermakna buat saya,amat ternilai..
maafkan saya abah,maafkan saya mak..seandainya saya pernah melukakan hati kamu berdua..melawan cakap,degil,pemalas..maaf sejuta kali maaf..
semaga umur kamu berdua dipanjangkan oleh Allah di dalam amal kebaikan..Amin.
------------------------------------------------------------
31/7/2010
sambutan anniversary di Petra Jaya
mak: abg, saya teringin nak makan nasi ayam penyek la..
abah: owh..jomla kte lunch kt restoran N&R. (act,main teka je name kedai ni..tp,cam btol..hahaha)
akhirnya..dapat gak rase nasi ayam penyek...RM6,kot..special,kah???
hurmm...xderla special pun..plus ulam-ulaman, tempe n tauhu...
but,i think sedap gak la..bak kate mak,bleyla diterima anak tekak ni..hihihi...
>special thanks untuk abah for this wonderful lunch<

0 comments:

Post a Comment