August 13, 2010

hepy birthday to u,
hepy birthday to u,
hepy birthday to husna,
hepy birthday to u....
thank u..thank u...terharu2..terharu2..thanks,to all my friends for all of ur wishes..i really appreciate it..hihi..but,where's my birthday present????anyone????hihi..(dah tua pun masih nk hadiah..lalalalala)..tapi,bila ckp pasal birthday,teringat lirik lagu 'mizz nina n colby O' Donis' tu...
Its your birthday
So tell me what's you want it to
Its my birthday
I am really wanna get with you
hihi..yeay!!!
i really wanna get with u...
thanks,mum,thanks,dad..
sambut birthday kt pizzahut..sangat bermakna buat saya,wpn,xder kek lagi..hihi
sedap,kn..nyum..nyum...
ha,sedut lagi air 7up tu...
berlakon jak ni...hahaha
~with my lovely mum~
suka ber'posing' kekasih2 ku ini...

0 comments:

Post a Comment